Helgen

Igår åkte jag iväg med pappsi till XXL i Bromma. Blev en lite pappaeftermiddag. Fanns hur mycket saker som helst till bra priser! Pappa var så snäll och köpte mig ett par träningskor, så nu är det väl kanske lite roligare att dra sig ner till gymmet. Åkte vidare sen och fikade hos några vänner. Vidare igen och hämtade upp Lise i Barkarby efter hennes jobb för att stanna och äta på Max och kolla kika in på Stadium, som tyvärr hann stänga innan vi hann in. Blev avsläppt vid kallhälls station på hemvägen för att ta mig in till stan och möta Sannsi. Middag på Vapiano. Pizza! Hur god som helst! Med två mätta magar tog vi oss hem till kära Stäket för film. Sommaren med Göran. Sanne var trött och somnade tidigare än mig. Jag var pigg och spelade Harpan på telefonen tills mina ögon inte längre kunde hållas öppna.

Idag följde jag med syster till Kista. Finns så mycket fint som jag mer än gärna skulle ha i min garderob- MEN, jag höll mig och köpte mig inte mer än en Flapjack ;D

Har nu just varit på gymmet med Lise och Pappa. Var ju tvungen att prova mina nya snygga skor. Och ja, dom var bra. Tur det! Hoppas ni haft en bra helg. - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0