Fredagen

Hej hej. Hallå hallå! Igår var jag på hälsomässan med mamma, Lise och mormor nästan hela dagen. Var kul att gå runt men var hur trött som helst efter! Mycket att se, att lyssna på, att prova osv. så tillslut finns knappt någon energi kvar att ta in någon mer information.
Hur som helst så var det i alla fall trevligt. Men (men med stoora bokstäver), vad händer när man är som tröttast och bara vill hem? Jo, då är det självklart strul med tåget. Denna gång en lite värre händelse då det var någon som blivit påkört ett tåg några tåg framför oss. Alla var tvungna att gå av i Spånga. Är såå glad att jag hade sällskap! Vi stod länge vid Spånga station, väntade på ersättnningsbussae som aldig kom. Ringde taxi som inte kunde komma fram. Tillslut så, efter någon timme så kom vår taxibil som fick krypa fram pga. alla bilar. Men men.... Vi kom hem tillslut. Härlig fredagkväll ;) som jag sa var jag trött. Somnade i soffan innan tio. Vaknade imorse när pappa skulle kolla slalomen. Och var vaknade jag? Jo, i soffan såklart. Så tokigt det kan bli :P -H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0