Fredag

Evelina kom förbi här strax efter lunchtid. Vi satt i min säng och pratade om allt möjligt. Nya händelser och gamla minnen. Fina minnen vi har ihop. Ravioli till lunch och te & deg till efterrätt. Deg är det godaste. Varför baka när man kan äta deg liksom ? Bestämde att jag var tvungen att träffa Evelina ännu en gång innan hon åker. Denna gång var för kort för att försöka ta igen tiden hon ska vara borta. :/
 
Skulle ha åkt in till stan å titta lite med Sannsi, men hon kände sig inte rikigt kry, så istället har jag fixat det jag behöver inför jobbdagen imorgon på Åhléns. Åt middag med syster och Love. Tittat på Idol och Cirkus Möller. Snart är det läggdags, imorgon väntas ju jobb 9.50- 17.30. Sen blir jag hämtad på jobbet för att direkt åka till morbror och fira hans födelsedag. Får se om jag stannar i stan på vägen hem, för en utgång med flickorna + syster. Packar med lite saker om så skulle bli fallet. :)

Åh, ser inte fram emot när klockan ringer imorgon. Så kommer alla mina helger se ut nu fram till jul. Väckarklocka på helgerna. TUR att det är OB! - H



Hos Lisa i Pelle Svanslös stad. Oktober 2010 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0