Fredag idag

Igår.
Jobb mellan 8 och 13.30 på skolan sen vidare in till stan och hämta N. Mötte upp Isabelle så hon gjorde oss härligt sällis i lekparken. Stackarn, hon frös så....

Under kvällen så hade Lise lite visning av hennes UF-företag här hemma. Dom säljer olika smycken och gör även ingraveringar på "silverplattor" samt "silverstavar" osv. Jag tänkte köpa mig en silvering och ha runt en kulkedja, men ska tänka ut  vad jag vill gravera in först.

Isabelle var förbi under kvällen och köpta dig en platta. När alla gått så kikade vi på lite resor :D Jag är sugen på att boka nått! Vi får se hur det blir med den saken. Idag är det fredag. Fredagar är härliga. Bästa dagen på veckan! - H

 
Silverplattan med texten "hope" som alltid brukar pryda min hals fick jag i studentpresent


Kommentarer
Postat av: iss

Hihih :D

Har du bestämt text än till ditt smycke? ;p

Vi MÅSTE boka nåt, hoppas hoppas:D Jag ska kolla upp schemat till nästa vecka <333

2010-11-19 @ 17:51:37
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0