Drömmer

Jag kan sitta och leta/titta på lägeheter och hus i timmar på hemnet. Det är himla kul att drömma sig in i att bo i de olika hemmen. Ibland önskar jag att jag kunde frysa försäljningen av vissa hem så att dom är tillsalu när jag bestämmer mig för att flytta. Sen önskar jag att jag skulle vinna på lotto, så att jag kan köpa mig exakt vad jag vill ha och inte behöva titta efter något annat för att jag inte har råd med ett visst boende. Ett hus på 1000 kvm som kostar 100 miljoner, har regen tennisbana och allt sånt kommer jag ändå inte vilja bo i. Så skulle jag få 10 000 så skulle jag nog verkligen kunna köpa mig mitt rikiga drömhus! Jag är bara (och bara.....) 20 år så innan det blir tal om hus blir det ju en lägenhet, helst av allt i Vasastan/Birkastan. Där trivs jag himla bra.

Se bara dessa mysiga hus!
http://www.hemnet.se/beskrivning/1006828?r=3

http://www2.skandiamaklarna.se/bilder.aspx?guid=3P9BKUDGU85H9GST&typ=CMVilla&type=all


Jag älskar den lantliga inredningen och liggande panel är det bästa jag vet- detta hus vill jag verkligen bo i!


Bild lånad av skandia mäklarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0