den sista

Buuuhuu.... dagen då Evelina lämnar oss är här :( Pratade med henne i telefon på vägen till jobbet på skolan imorse. Tur var väl det, vet ju inte när man får höra hennes röst nästa gång. Kommer sakna min finis så himla mycket! Egentligen vill jag inte att tiden ska gå så himla snabbt, fast när det gäller att få träffa Evelina nästa gång så får den mer än gärna springa sin väg ;) Hihihi. Hoppas i alla fall att du får en grym resa min vän ♥.

Ja, jobb på skolan mellan 8-13.30 sen iväg och hämta N. Så såg min sista dag i november ut. - H

Kommentarer
Postat av: evelina

Fina du! jag saknar dig sa mycket <3 men som du sager, tiden gar sa fort! snart ses vi igen :D Alskar dig! <3

2010-12-13 @ 01:44:57
URL: http://evvi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0