<3 kusiner

Igår efter att jag hämtat och passat Nathanael så åkte jag direkt till Lidingö för att tillbringa kvällen och natten hos mina två söta kusiner. Lise var redan där och när jag kom innanför dörren var maten klar, så kom precis lagom ;P. Länge sen jag sov över hos mina kusiner, så det var myysigt. Hade hyrt Beck- Levande begravd så vi kollade film med även moster och man, sen blev det lite kortspel.

Vaknade upp av att Linnea väckte mig idag. Hur nu hon kunde vara uppe före mig?! Fick slänga på mig kläderna för att skynda hem med bilen som mamma behövde. Dagen idag har kännts lååång, men ändå lite mysig. Jag, mamma och Lise har spelat kort. Sen blev det donkenbesök med familjen till middag.
Var iväg med de två flickorna i familjen till Kista en sväng också. Hittade en klänning/tunika/topp som vi alla tre delade på. Bra att kunna dela. Rea dessutom. Tummen upp! En rätt dyster höstdag blev till en ganska bra dag innehållande mycket familj! Härligt. Puss på min familj! -H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0