101104 (provar tidsinställt inlägg)


Idag besökte jag Lise som jobbade i kungsan en sväng med Nathanael. Nu när det är höstlov finns där lite roligheter för barnen. N hittade en bil, som var väääldigt skoj. Inte ville han gå där ifrån när vi skulle inte. Slutade lite tidiare idag, men missade tåget precis. Det stänga dörrarna framför ögonen på mig och sen var nästa lite försenat så kom inte hem speciellt mycket tidigare är normalt ändå. Eller hem och hem, jag gick direkt till farmor och farfar för middag där. Mamma och papap var redan där och sen droppade Lise in.

Snart ska jag och mamma fixa lite saker. (Som redan lär vara klara när detta inlägg publiceras) 
Men visst har det blåst idag? Eller framförallt i natt. Usch! - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0