11e maj



Fick finbesök av Emilie idag på förmiddagen. Gjorde egentligen inte så mycket, pratade, åt lunch, umgick med lillasyster, satt ut i solen ett tag osv.  Kul att bara träffas! Sen konstaterade vi att det idag endast är tre månader kvar tills det är beräknat att de ska få en liten son. :) Spännande!

Sanella från skolan där jag jobbar ibland ringde idag också, så nu ha jag lite tider inplanerade! Toppen! Nathanael har jag hämtat idag också. Bjöd honom på mjukglass från Mc donalds. Fast jag åt väl egentligen upp srörre delen av glassen, han är ju inte så stor den lille sötnosen!

Ännu ett grattis ska utbringas, och idag till den bästa bästa farmorn! Du är allt bra du! Vi var hela familjen där idag och blev bjudna på mat och tårta. Mumsis!

Imorgon ska jag och Lajjan förbereda lite inför lördag. Det blir nog bra. Tjolahopp!

//Helene

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0