Todmüde mädchen

Igår var jag väldigt trött efter en lång och intensiv arbetsdag. Slutade vid 16.30 iatället för 15.30. Fast pengar behövs, så det var bra ;). Blev hämtad vid Brommaplan för att köra hem vår granne Tobias bil från hans jobb. Skönt att åka bil hem, jag var ju så sjukt trött! Efter grillmiddagen med familjen la jag mig på soffan, tänkte kolla lilte Tv och så, klockan var väl cirka kvart över sju, men innan den hubnnit blivit halv åtta så sov jag. Sååå, trött var jag igår! Blev väckt några gånger och frågade om jag inte skulle lägga mig i sängen istället, men tänkte att jag kommer nog snart bli pigg och då kan jag kolla TV, men så bev det inte, jag somnade om igen. Vid tio trippade jag upp till sängen, det var sköönt!

Idag har jag varit ute på Lidingö och långnäs gård i stor sett hela dagen. Det var vårmarknad där ute och min mormor säljer mass fina saker, så att jag, min kusin och min moster hjälpte henne, Var jätteskönt väder, vilket det fortfarande är. Imorgon ska jag och mamma ut dit igen. Hoppas det kommer mer folk då :P

Nu ska jag nog lägga mig och vila en stund, är fortfarande grymt trött! Hoppas att ni haft en jättebra lördag hittills!
Pussssss ♥

//Helene


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin du är Helene :)

2010-06-02 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0