Solen har sina goda stunder

Var ute och gick tillsammans med Isabelle idag under dagen. Inte jätteskönt måste jag ärligt talat säga- den kvava värmen är inte bekväm. Jag vill ha det varmt och soligt, men friskt, då, ja då, är det perfekt :D Gick hem till mig efteråt och åt lite lunch, sen satte vi oss på altanen (där det inte var ett dugg skönare) och lyssnade på lite musik. Jag ska inte vara bitter, det är skönt att sommaren är här, men jag skulle helst inte vilja dö på kuppen. Vore lite trist....  Arilda den sötisen kom över en stund ida också, vi spelade lite forboll och gungade i hängmattan. Sommarkvällar dom, ja, dom är häärliga! Nu ska jag nog kolla SHF, sen S-O-V-A. Imorgon ska jag jobba på skolan mellan 8.30 och 13.00, sen iväg och hämta Natahanel. Sov så gott ♥!

//Helene


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0