Sol, vind och vatten....

En myspysig dag idag. Jag och Ev köpte lite frukt och lite annat gott å satte oss i Humlan ett tag. Vid halv tre sen hämtade vi lille N. Gick tillbaka till Humlis och hade det mys. Jordgubbar är gott och Nathanael är väldigt söt. Satt på en filt och mös. Fick samtal från min chef på Åhléns, så nu har jag lite tider att jobba i sommar. Lämnade N vid fem, åkte hem och direkt till båten där pappis och Lisis gjort middag. Myspysigt det mé! Fick mig en daglig kram av Arilda när vi kom hem, sen har jag handlat mat till lilla Flisan. Kollde igenom en h6m katalog och jag är sugen på att göra en beställning. H&M har blivit helt grymt! Nu ska jag sova, imorgon ska jag träffa Bellis ♥

Fick med mig ett antal "mysa" i olika böjningar märkte jag....haha

//Helene






Kommentarer
Postat av: Nathalie

GUD SÅ SÖT UNGE :D

2010-05-19 @ 13:14:00
URL: http://www.heyyou.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0