Kan inte minnas att det varit dåligt väder på min födelsedag någonsin, och inte heller igår, på min 20 årsdag






Kanske inte så bra att säga så, kommer nu säkert att regna 20 födelsedagar frammåt....
Hade en kanonbra 20 årsdag igår. De stora förväntningarna och allt man hade som liten finns inte riktigt längre, så då kan ju allt bara bli bra, det är ju bra! ;) Blev en härlig och solig dag med släkt, mycket fina presenter, god mat, tårtor och lite trädgårdspel. Mysdag helt enkelt! Så nu var man alltså 20! Tänkte smita in på systemet idag när jag gick förbi i stan, men sen hoppade jag det. Får inviga det en annan dag :)
Jag samlar ju på Mateus-porslin, så igår fick jag en djup tallrik av familjen + en av Lise. Fick bland annat också ett 2 par gummistövlar (freak, som jag är), ett överkast, pengar, påslakan, en långklänning, morgonrock, extern hårsdisk, shoppingrunda + lunch med mamma, en baddräkt osv. Mycket fina presenter! Tack sä jättejättemycket alla fina människor!

I förmiddags så kom Emilie på besök, vi gjorde återigen Scones till frulle! Umgicks ett tag sedan åkte on hem och jag till stan för att möta mamsen. Skulle kolla lite i stan, köpa något för pengarna jag fick (annars går dom till grejer som jag inte minns sen), och byta gummistövlarna till en annan storlek. Bytte stövlarna och sen fick jag ett baslinne + ett par solisar. Köpte ett linne, en skål & assiett från Mateus och en cykelkorg för en del av pengarna som jag fick. Har läne velat ha en cykelkorg till mian mina cykel, och nu har jag en. Tjihoo! Får tacka mamma för en fin dag! Sen får vi ta vår lunch en anan dag, det blev lite sent idag. ♥

//Helene


Detta är första bilden på mig som 20 åring, kan ni se någon förändring? :P Är osminkad på båda, så säg inte att jag ser blek ut eller nått sånt tråk....

Här är några bilder från gårdagen :)


















 


Kommentarer
Postat av: iss

Kan nog se en extra rynka i pannan, hihi. Inte lätt att fylla 20. Nu börjar åldrandet ;D = nu börjar livet!

2010-06-01 @ 13:18:15
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: lise

nu kan du börja läsa min blogg igen helene, skriver lite oftare nu iaf :)

2010-06-01 @ 16:19:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0