Jag minns inte dagen för arton år sedan, men flickan som kom till världen denna dag kommer jag alltid att minnas. Flickan är min syster och hon fyller arton år idag.












GRATTIS DEN SÖTATSE MÄNNISKAN PÅ JORDEN!! 
Du vet att jag älskar dig ♥


Idag fyller VÄRLDENS bästa syster 18 år!! Inget litet barn längre till lillasyster som man har inte !
Jag tycker det är läskigt att inse att det var två år sedan jag blev myndig. Tiden går så jäkla snabbt! Nu får du ta körkort och köra mig dit jag vill, för jag har nog en del innestående ;)

Idag har alltså dagen bestått av att fira denna söting! Paket, sång och tårta, ja, allt som hör till helt enkelt.
Av sin helt underbara storasyster fick hon en pandora, ett hänge till Thomas Sabo och sen biljetter för att gå med tillsammans med mig och se Parlamentet på fredag. Blir nog skoj! Är kul att hitta på något tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: LISE

gulligt, tack för presenterna bästa <3

2010-05-04 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0