Jag är en tjuv. Min pappa är det också.


Jobb på skolan och med lilla N idag. Svängde förbi kungsträdgården med lilla N där Lise jobbade idag. Var väldigt varmt och Nathanael ville helst bada i fontänen. Ingen bra idé tyckte jag. Det blev som jag tyckte mot Ns vilja ;P Har fått leka cykeltjuv med pappa då mitt kodcykellås  till cykeln gick i baklås när jag skulle hem från stationen. Knippsade och höll på, sen fick vi vår stulna cykel :P Jippi, sa vi!

Jag är ledsen, jag har fortfarande jätteont i mitt knä och jag kan inte använda klännning utan leggins/strumpisar för att jag har knän som ett barn, som ramlat på cykeln när man cyklat utan stödhjul för första gången. Blåmärken och skrapsår. Oh, no!

Imorgon måste jag upp 06.15, börjar 8.00 på skolan! Tjiihoo, jag som ÄLSLKAR att gå upp tidigt på mornarna. Puss hej leverpastej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0