Helenes helg

Helgen har varit lugn och skön! I fredags var jag och Lise och såg på Parlamentet. Det var skoj! Höll på mycket länge än vad det gör på tv, så fick se mycket mer ;) Studion var mycket mindre än vad den ser ut också, blev lite förvånad. Somnade framför TVn innan tio, så blev en tidig fredagskväll.

I lörsdags så delade jag, tillsammans med Love ut lappar på Emaljvägen. Gick snabbt och smidigt, vilket var skönt. Vid vå tiden kom en tjej från Mar Kay hit så hon visade lite produkter osv för mig, Lise och Sanne. Jag köpte en foundation och en Eye primer. Hoppas på att en är bra! Har lite svårt bara för när folk blir för "säljiga", det blir inte kul då! Senare for i alla fall, jag och Sanne till Kista en sväng. Jag köpte en bikini och en byxdress på rea. Den var urbillig! Pappa hade gjort god lassagne när vi kom hem, så vi år och sedan kollade vi på Fucking Åmål och åt chokladmousse. Mumsfilibabba! Fucking Åmål är ju himla kul, man skrattar ju, så kul med 90-tals stilen som är. HAHA!

Idag har Arilda varit hos oss nästan hela dagen. Hon och jag planterade Solrosor tillsammans. Spännande va?!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag göra bokföring, ringa h&m samt hämta Nathanael. Vi ar bytt hämtdag denna vecka eftersom att det är röf dag på torsdag.

//Helle

Förresten, någon som kollade på Parlamentet och såg mig & Lise i publiken. Jag gjorde det i alla fall inte :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0