Den stora krisen

Har haft bra dagar sedan jag bloggade sist. Jobbat och varit på utfykt med en härlig 6-årsgrupp! Börjat vid 8 hela veckan, så var trött i fredags när jag var ledig. Fick en härlig stund tillsammans med Emilie, åt scones och grejjer. Mumsisch säger vi! Skulle egentligen ha ridit idag, men så blev det icke, tyvärr, men men.... :) Så idag har jag varit iväg till outlet och jakan, sedan bakat inför imorgon, då det är en stor dag! Jag har ångest, börjar tro att jag har en seriös 20 årskris. Jag är såå gammal, 19 år räckte liksom. Jag är inte tonåring längre, för nu är klockan faktiskt över tolv, så nu är det den 30e maj! Inge mer tonårshumör för mig från och med nu inte! Jag är en stor och mogen flicka kvinna.!

Mamma sa just att vid denna tid för 20 år sedan var jag påväg, hon jobbade hårt för att jag skulle komma till världen ;) Föddes vid 02.30-tiden så snart var det exakt 20 år sedan jag pluppade ut. Och är är jag nu, 20 år senare! Tadaa!

Ni får se en bild på mig hur jag ser ut som 19 åring och jämföra med en bild imorgon, då jag är 20!!


Detta blir alltså den sista bilden på mig som tonåring, den är tagen för 2 minter sen, så nyare kan det inte bli. Är det inte en riktig tonårsbild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0