40´s

Jobbade över idag till 16.30 då jag egentligen skulle slutat vid 12. Glad blev jag för det! Pengar behövs! På vägen hem stannade jag till i Jakobsberg och träffade Fanny en sväng. Tog ett glas saft och för hennes del en kaffe  och satt och pratade. Var länge sen vi sågs sist, så det var kul att ses! Imorgon ska lappar delas ut och sen måste Nathanael hämtas, så fullt jobb hela dagen.

Pappa kom hem med några Froosh igår som han fått på jobbet. Jag gillar dom mega mycket och bad honom om någon mer. Idag kom han med med en hel platta. Om jag blev glad! Tjiihoo säger jag!

Något som är mindre tjihoo är att idag går sista avsnittet av Andra Avenyn, depp depp.... Fast det har blivigt mycket sämre så det kankse är lika bra. Men frågan är vad som nu ska förgylla mina onsdagskvällar?!

Två HURRAN måste jag utbinga idag också. Ett till Sara som fyller 20, och till Christoffer som även han fyller 20. STORT grattis till er båda!

//Helene


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag förgyller gärna din dag, men klart jag är väl inte den som räknas meed att förgylla. Jag är den stolta mamman till min härliga dotter. Älskar dig <3

2010-05-05 @ 22:24:58
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0