Vi kanske till och med lämnade Sverige



Lördagen var trevlig hos Rebecca! Hon hade fixat så fint med olika typer av snittar, crosanger, tapas, ostar, godis osv osv. ! Duktig den där tjejen! Tror hon uppskattde vår present som var ett smycke till Thomas Sabo, det verkade i alla fall så ;). De flesta drog sedan vidare in till stan, men jag liksom Jessica och Isabelle behövde hålla i plånboken, så för vår del blev det inget stan.

Igår var the hole family ut på promenad i det fina vädret. Vi gick ut på isen och det kändes riktigt vårit ute igår bortsett från snön. Men vackert är det med allt det vita! Eftermiddagen kom, jag, Lise och pappa åkte ner till Bruket och åkte lite skidor, blev bara fem åk för min och systers del, medan pappa skulle träna inför SM. Nördig som han är ;) Kan ju inte säga att man får "känsla" av att åka i Bruket + att jag inte åkt sen i april förra året, men men... jag tog mig ner ;)

Ja, det var min helg det. Nu ska jag ta mig en dusch!

//Helene


Jag och en finfin tjej! ♥


Kommentarer
Postat av: iss

haha najs! vi får ta mer sånna bilder i sommar igen :D länge sen vi lekte modeller ;p

2010-03-09 @ 09:12:26
URL: http://jouper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0