Våffeldagen!!

Igår var jag, Lise, pappa, mamma, Love, Tobias och Arilda i Huddinge då Lise och pappa skulle köra en storslalomtävling. Var kul att se, men blev himla trött i bilen på väg hem sen.... Och resultatet? Lise låg 3a i första åket, men körde tyvärr ner sig till en 5e plats. Pappa ledde i första åket, men gränslade i andra, och blev diskad. Mindre kul- men sånt är livet ibland :(

Idag har jag varit med Nathanael mellan 12 och 17.30. Myspys med en liten go ettåring! Vi var ute och gick på stan någon timme, gungade och åt lunch. Han är så himla söt!
Middagen idag bestod av våfflor med sylt och grädde. MUMSMUMS! Antar att vi inte var dom ända som åt det till middag en dag som denna ;)

Imorgon har jag lite saker at fixa innan jag åker till LOONDON! Har inte orkat packa så mycket idag mer än strumpor och trosor. Fast jag får ju ändå inte ta med mig så mycket saker, för jag har ju en del del att ta hem där ifrån....

Nu ska jag kolla Andra Avenyn innan lampan ska släckas för dagen!

//Helene




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0