Året 2010

Måste ärligt säga att när 2010 firades in så hade jag inga högre förväntningar på året, eller större förhopningar! Kändes liksom som om att jag inte hade så mycket att se fram emot. 2010 är året då jag kommer fylla 20, vilket jag tycker är lite ångest!! Jag är säkert den enda som tycker det, men det känns som om att nu är man verkligen vuxen. Tror inte att jag känner mig som en riktig vuxen faktiskt. Att vara 20 innebär bl a att man inte kan gå till tandläkaren gratis eller åka på ungdomsbiljett för SL. Det blir så mycket dyrare att vara 20 år!! Fast det är väl inte det största problemet, men ändå. Jag kan inte på något sätt smita undan med att vara ungdom!

Men men... får tänka på att jag har väl förhoppningsvis i alla fall 3/4 kvar av mitt liv. Och sen så har  jag ändrat mig så att 2010 fått en massa förhoppningar på sig om att verkligen bli ett bra år! Har nu en hel del saker att se fram emot, och då känns allt verkligen mycket bättre!! MEN, ångesten för 20, den finns kvar.

* London 26/3- 29/3. - Kommer bo hos Lisa och ha det allmänt gött. Vår i London, sämre kan man ha det ;)

* Emilie och Andreas blir föräldrar i augusti! Den av mina vänner som först blir mamma -Längtar till jag får se deras lilla troll!

* Thailand 22/12- 8/1 - Har längtat sedan vi var där sist, vilket var hösten 2003. Sjuk hur snabbt tiden går!

* Förhoppningsvis kommer jag och Evelina iväg på en resa också - Det skulle vara riktigt härligt!

* Sen ser jag fram till våren och sommaren. Framförallt till våren, då är man som gladast tycker jag! Härligt med lite värme. Någon annan en jag som tycker att något av det bästa med våren är när dom sopar gatorna?!

Att se fram emot något och att längta- det är nog det bästa som finns!

       

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0