Torsdag fredag och helg

                                            Efter tjat från Emilie kommer här en uppdatering. =)

Torsdag: Nathanael var sjuk så jag kom jag hand om honom från klockan ett. Vi var ute och gick runt i först lill-jansskogen sen inne i stan. Vi eller jag gick med honom i tre och en halv timme! Var underbart väder, så det var skönt att vara ute. På vägen hem mötte jag upp pappa som varit på båtmässan efetr att ha träffat Sanne en riktig kortis.

Fredag: Åkte till Jakobsberg med Lise för att köpa en kavaj som jag tittat på och vill ha. Men de börjainte sälja en förren på onsdag. Typiskt! Träffade på Emilie med sin mamma i Jakan också. Och hjälp vad hennes lilla mage växt sedan sist vi sågs, som var förra veckan! Snart är väl den lilla knodden här redan.
Mamma kom och mötte upp mig och Lise i jakan sen för lite ville köpa lite saker på H&M. San bar det av hem för att äta detox-middag. Jag och lillasysterr såå otroligt sugna på "riktig" mat, men icke sa nicke, vi skulle klara det ;)

Lördag: Jag gick upp redan vid halv kvart i åtta för att åka med Tobias och Arilda till hennes dans/sång inne i stan. När dansen sen var slut tog jag och Arilda tåget hem. Tobias skulle hjälpe en komis att flytta så vi skulle vara barnvakt till henne under dagen. Blev bullbak och lek i snön. Myspys!! Det är kul att baka med barn!
Vis sextiden skulle vi hem till mormor och äta tillsammans med moster och kusiner. Vi åt kyckling! st md rotfrter, så det var väl lite halv detox ;) Kollade melodifestivalen gjorde vi också. Jag tycker om Anna och har hållt på henne hela tiden, men jag tror att Tomoteijhade haft större chans i Oslo. Aja, skitsamma! ;)

Idag: Detoxen är slut för min och och Lises del, mamma ska fortsätta. Så idag har vi ätit pasta till lunch ;)
Var ute på en promenad idag också och gick på en visning. Alltid kul med visningar :P
Pappa kommer hem ikväll också efter att ha kört SM i Sundsvall. Var lite surt då han igår ledde i första åket, men gränsla i andra. Typiskt också! Men men....

Imorgon ska jag vara med Nathanael mellan 11 och 15. Sen ska jag iväg på en HRL-kurs.

Pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0