Tjiihooo!

Dagens lunch finns numera i min mage. Den slank ner mycket snabbt ;) Har varit ute på en promenad med min fin vän Evelina på förmiddagen. Och att skiljas åt är inte alltid så lätt, eller vad säger du min vän?

Har fått två samtal från resebyrån som jag bokade flyg med till London. I samtal nummer 1 ville dom säga att mitt plan på måndagkväll, den 29e är inställt. De frågade hur flexibel jag var med hemresan eller om jag hellre ville ha pengar tillbaka. Men pengar vill jag inte ha, jag vill till London och träffa fina vänner! I samtal nummer 2 s dom att jag har blivit ombokad så jag åker vid 2-tiden på måndagen. Hade hellre haft hela måndagen i staden, men detta får väl duga helt enkelt ;) Är glad bara jag kommer dit nu efter allt som varit med strejken. Jag är väldigt sugen på Primark, GBK, och picknick i Hyde park :D Hoppas på fint väder!






Bilder från min och Evelinas promenad idag


Kommentarer
Postat av: evelina

haha nej verkligen inte! Frusna små tår när jag kom hem, men det var det värt! :) <3

2010-03-24 @ 23:11:35
URL: http://evvi.devote.se
Postat av: Lisa

Åh, ni har ju lite vår! Härligt :D GBK och picknick ska vi lätt ordna, myselipys. Primark också.. kaaaanske.. haha.

SOM jag längtar efter dig!

2010-03-25 @ 00:18:51
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/
Postat av: Helene

E- Hihihi, ja, det var det värt :D



L- Ja, lite vår har vi allt, men bara liiite :P Snödroppar jag jag i alla fall, det tycker jag är ett härligt vårtecken :D ÅÅh, det ska bli så otroligt roliga att komma :D Saknat dig!

2010-03-25 @ 22:22:56
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0