Tisdag

Idag har jag hämtat Nathanael och varit nere i Bruket för att kolla på när pappa körde KM ;) Har varit skönt väder, men gillar inte blåsten som var i morse. Blåst är nog bland det värsta jag vet. USCH USCH!

Blev så glad idag när Emilie SMSade mig och berättade att det väntade en liten mini-Andreas! Såå glad för deras skull! Jag ska försöka att hitta nått fint i London när jag är där till den lille killen. Snart åker jag ju faktiskt! Ska bli himlans kuul!!

Nu ska jag joina kudden. Hade glömt att jag bytt lakan, så det blev en glad överraskning :) Kommer nog sova finfint i natt! Puss och god natt där ute!

//Helene


Kommentarer
Postat av: Emilie

Sötnos <3

2010-03-17 @ 08:22:57
Postat av: Helene

desamma hurrudu! <3

2010-03-17 @ 22:06:55
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0