Tålamod är pappersarbetets bäste vän


Ja, så sant som det var sagt av den bäste venenskapsmannen (eller kvinnan ;) )! Har försökt lite smått idag med bokföringen, men mitt tålamod tog slut! Så fort det uppstår ett problem så tar det evigheter att lösa. Jättejobbigt!

Annars har dagen varit ganska lugn. Har kollat på lite boende i Thai tillsammans med mamma, men mycket är redan uppbokat. TYVÄRR!!

Imorgon ska jag ta en promenad med Isabelle på morgonen, sen ska jag iväg för att hämta Nathanael. Hoppas att det blir fint väder, men tror att det skulle vara molnligt. Inte så kul.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, men först ska jag äta upp mina bilar jag just fick av pappa!

Hörs sen kanske. Puss på munnen !


Lise, jag och pappa ut på Ekerö i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0