Perfekt London helg....ungefäär....

Jag har haft en nästintill perfekt helg i London med Londonkvartetten som vi så fint heter ;) Det var HEMSKT roligt att komma till London och att få träffa härliga flickor, det var VERKLIGEN superduper! Dock var det mindre kul att ta hem all packning som jag hade kvar från i höstas. Väskan vägade bly, ja GUD JA, vad tung den var. Om väskan inte hade varit jobbig att släpa på och att jag avskyr att flyga så hade det varit en perfekt helg! Var på "lantmässa" i lördags, hade myskväll med skärgårdsdoktorn och ostbågar alla fyra på kvällen. Picknick i Hyde Park, Primark, Fotografering, Starbucks, Promenad, GBK, Packning, Söta Flickor = en bra beskrivnig på min söndag.

Ser fram emot i sommar när vi ses igen!
Tack för en bra helg Lisa, Sara&Martina ♥







Nu ska jag snart ibäg för att hämta Nathanael, sen kommer jag åka till Lidingö när jag slutat. Sover hos mormor och är hemma igen imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha. Guuud så söt du är! Och ja, det var verkligen en toppenhelg. Ungefär. Vi (jag antar att Sara&Martina instämmer) saknar dig redan!!

2010-03-31 @ 17:40:17
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaaa det var supermys<3

2010-03-31 @ 18:15:22
Postat av: Anonym

Härligt det låter Helene, vem vet det kanske blir något i London igen, finns ju alltid kvar. Jag åker gärna över igen :)

2010-04-01 @ 08:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0