Onsdag (Jag vet, jag är sämst på att döpa rubriker)



Ni som var uppe på förmiddagen imorse såg nog att vi hade rikigt fint väder. Med ni menar jag just för denna gång människor som bor i stockholm. Aja, hur som helst. Mamma och jag var ute och gick i det fina vädret. Ett väder som sedan övergick till ett snöande och blåsande. Mindre kul. Annars har jag och mamma gjort en del bokföring. Jag fastar ibland och då tar det lite tid, men annars så flyter det på. Nu ska jag kolla på Andra Avenyn, något som jag saknat under heela OS, då det inte visats. HAHA, jag vet att AA är rikigt dåligt egentligen, men ändå såå bra. Kan inte sluta kolla på det!

En mycket kul sak är att jag antagligen ska till London och Lisa sista helgen i mars!!!! Tjiihoo! Då kommer jag få träffa Martina och Sara också hoppas jag! Ååå, jag längtar! Lite vårmys i underbara London vore inte helt fel ;) ♥

   
Här har ni de tre Londonpuddingarna! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men Londonpuddingarna är inte kompletta förrän du är här, sötnos. Läääängtar !

2010-03-07 @ 17:45:57
URL: http://lillalisailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0