London, here I come

....Eller förhoppnigsvis kommer jag till London....

Har i stort sett fixat hela dagen inför min Londonresa! Checkat in, packat opcg varit iväg och handla svenska godsaker till Lisa och familjen där jag kommer att bo ;) Mår dåligt över flygresan! Jag hatar att flyga och speciellt själv. För det första är jag så orolig att det är något fel på mina biljett, eller att jag kommer alldeles försent till flygplatsen. Sen kan det ju faktiskt hända att planet störtar och allt det där! Som tur är fick jag välja plats när jag checkade in, och jag valde en plats nära nödutgången, i fall att!

Måste fixa det sista innan pappa skjutsar mig till Arlanda vid fem! Tänk på mig mellan 18.55 och 20.35 (engelsk tid). Jag vill så gärna komma fram och träffa den glada orsapricken Lisa!!

Tjoosan på ett tag! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns med dig i tankarna så du slipper känna dig ensamm. Hoppas verkligen attt du får en bra helg i London. Pappa eller jag hämtar dig från arlanda. Mamma älskar dig jätte mycket <3

2010-03-28 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0