Lillördagens

Dagens vill ha: Nya klääääder
Dagens klädsel: Jeans och vit tröja med rosa ränder
Dagens smink: nästintill ingenting alls. Lite solpuder och maskara
Dagens frisyr: Fettigt har med en slarvig bulle.
Dagens planer: Har nog inga mer än att jag egentligen borde förbereda min frukost till imorgon.  Sen AA förståss!
Dagens saknad: Pengar
Dagens dummaste: Skulle hatädat mitt rum.
Dagens misslyckande: tt rummet inte blev städat
Dagens köp: ingenting
Dagens godis: Hallå?! Jag doxar
Dagens humör: Ganska bra



Kommentarer
Postat av: lise

AA? anonyma alkoholister? berätta nu vad du håller hemligt!

2010-03-12 @ 09:22:19
Postat av: Emilie

Dags för uppdatering KANSKE? Moahaha =D

2010-03-12 @ 22:03:21
URL: http://emiliehjartaandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0