Helgen

Helenes helg har sett ut på följade vis:

Lördag: Våffellunch hos farmor ovh farfar på dagen. Var ute och gick med Isabelle en sväng på eftermiddagen i det fina vädret. Tog lite blider, men har ej laddat in dom ännu. Isabelle kom över sen vid halv nio-tiden, vi åkte till Kallhäll och köpte godis sedan mös vi i vår lilla stuga på tomten med godis och skärgårdsdoktorn! Skärgårdsdoktorn är bäst och filmmys är underskattat!

Söndag: Isabelle sov kvar, så vi tillbringade en del av söndagen tillsammans :) Segade lite eftersom det var söndag ( ;) ), sen så spelade vi "med andra ord". Det är alltid kul att spela!

Idag ringde dom från Beckombergaskolan vid halv elva, så jag har jobbat mellan 12 och 17. Jobbade i en tvåa och sedan på fritids. Nu har jag just tagit en varmt bad. Jag har mina perioder med badande, och just nu är jag nog inne i en badperiod. Det är så skönt!

Imorgon ska jag hämta Nathanel sen ska jag nog ta mig till Åhléns innan. Skulle behöva det.

OCH, sen så håller jag tummar och tår för att jag kommer iväg till London! Jag vill det verkligen !! ♥

//Flicka-90



London oktober 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0