Halvt död efter jobb = helt död efter strejk



Igår var jag, som tidigare nämnt, hos Jessica och kollade film. Hon hade dukat upp så fint med massa goda olika frukter, godis, nötter och läsk! Gullig den där tjejen! Jag blir väldigt glad av henne, hon är så himla gó! Vi kollade på bröllopsfotografen, fast vi pratade ganska mycket under tiden, så var väl inte jättekoncentrerade på fimlen direkt. Men mysigt, det hade vi ändå!

Min kusin Fredrika ringde mig i förmiddags och hade det lite kaotiskt. Hon har hand om typ bredband i olika föreningar och sen så är det vissa som ska dela ut lappar i alla lägenheter i föreningen om att företaget kommer att komma. Allt hade varit jättestruligt imorse så jag fick rycka in och hjälpa till med lappar! Först åkte jag till Solna, och delade ut i massa lägenheterm, sedan vidare till Farsta och Hökarängen. Har nog gett ut 500 lappar + satt upp affischer i trappuppgångarna. Är nu hur trött som helst efetr att ha sprungit upp och ner i trapphus! Men glad är jag för pengar + att jag får pengar för resvägen också! Höll på i över 4 timmar! Trött var namnet. Har nu kollat lite på TV och på SOLSIDAN!

Sen vill jag bara säga att jag är nära på att dö! BA strejkar så antagligen kommer jag int till London! Jag är huuuur depp som helst! Pengar som bara gått åt spillo....

Här har ni i alla fall en bild på en riktigt söt och fin flicka

Kommentarer
Postat av: jessica

DU är så gullig och go världens bästa Helene!!!<3

2010-03-20 @ 23:48:22
Postat av: Helene

Hhihihi, gulle dej ! <3

2010-03-22 @ 21:24:31
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0