Någongång kanske jag kör över dig här utanför



Bland det värsta jag vet är att när man skrivit ett blogginlägg och ska precis trycka på publicera så hänger sig datorn eller att allting bara försvinner. Det hände igår, jag blev sen irrirerad och orkade inte skriva om allting.
Min dag i kortare förmat såg ungefär ut såhär igår:

Helene tog en sovmorgon. Flickan Helene åkte sedan in med staden med sin mamma. Mamman skulle massera flickan på salongen. Flickan tyckte det var jätteskönt med massage samt en peelingbehandlig. När behandlingen var slut åt de lunch tillsammans med farmorn. En Detox-lunch bestående av spenatsoppa. Sådär gott tyckte flickan. Klockan blev strax efter två och flickan gick till bussen. Flickan skulle hämta den lilla pojken Nathanael på dagis. Det var fint väder ute så flickan gick med pojken hem. De gick genom Humlan och gungde lite. Det tyckte dom både om.

Hihihi, ungefär så såg dagen ut.... Blev inte speciellt mycket kortare, men men .... Ingen är heller tyungen att läsa ;) När jag sedan fick sluta tidigare så gick jag tillbaka till salongen igen för att få sällis hem. Hemma sen åt vi auberginerullar med halloumi till middag. Efterrätt blev fruktsallad med soyayoghurt.

Idag ska jag försöka ta mig till till en post. Ska eventuellt träffa Emilie sen lite senare också :)

Ha en bra dag i det fina vädret!

//Helene


Tylösand 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0