Drömmen som blev sann

Ja, jag känner då en söt liten Lisa jag! Tänk att jag fick göra hennes dröm -om rosa paket med prickar på sann. Det är inte dåligt måste jag säga. Jag menar, det är inte var dag man uppfyller folks drömmar, men jag har nu fått uppfylla en av Lisas ;) (y) Sen vet jag att hon har drömmar som jag inte rikigt kan uppfylla- som om att vi skulle blivit födda för ett x antal år sedan och att bo i bullerbyn och allt det där du vet Lisa, men kan säga att jag gärna flyttar med dej om du flyttar, din goa glada Orsaprick! ♥



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, åh ja, du får så gärna bli min granne! Det hade varit mys :D Bullbak, middagsbjudningar, julstök, klänningar och förkläden och massa annat.

2010-03-22 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0