Ängar av guld

Ledig dag idag = bokföring. Skönt att sova ut, sova är SÅ otroligt underbart!! Var iväg en sväng till jakan på eftermiddagen med Jessica. Vi skulle köpa present till Rebecca eftersom att hon fyllde år igår och ska till henne imorgon för att fira! Hoppas att hon blir glad, men det ska hon nog bli hoppas jag/vi.

Mamma frågade mig vad vi skulle äta till middag. Potatismos sa jag! Potatismos är nog bland det godaste som finns. Om jag bara fick leva på en matträtt livet ut skulle det bli potatismos, hahah!! Så nu vet ni det ;)

Har ätit fruktsallad och kollat på Solsidan nu denna fredagkväll. Jag älskar Solsidan! Bara jag ser Ove Sundberg så kliar det i hela kroppen och jag vill bara strypa honom! Sånna människor gillar jag inte!

Nu säger jag god natt med en låt som är helt underbar! Tröttnar aldrig!

//Helene

PS- märke ni hur mycket positivt som kom fram i det här inlägget ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0