2 mars idag. Fatta, redan maars!!

Lunch med Emilie på Tastysidag! Mysmys! Hann dock inte ses så länge så jag skule till stan för att hämta Nathanael vid halv tre. Så jag har alltså tillbringat min eftermiddag med den sötnosen!! ÅÅhh, han blev så glad när jag kom för att hämta honom och så började han vinka, hihi, såå sööt!!
Jag har haft mycket tålamod med SL, men nu har det tagit slut! Är det inte snökaos är det stoppsignal, dörrfel eller växelfel!!!! Missar bussar och bussar är försenade! Kallt när man klätt sig efter det soliga vädret som var i morse! Usch, inge kul inte! MEN, är hemma nu och ligger framför brasan med min dator, härligt. Ska äta middag när mamma kommer hem från träningen. Imorgon hoppas jag på film med Jessica på kvällskvisten.

Det var nog allt för nu!
Puss och puss!



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja gud ja! vi hade en hund förut o då var det såklart oxå jobbigt att d tog mkt tid men vi ville absolut inte göra oss av med henne bara för det. men efter henne tänkte vi "ingen mer hund, tar för mkt tid!". men vi sakna d så mkt så nu har vi äntligen skaffat oss en så d e verkligen jättekul :D

2010-03-03 @ 18:03:26
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0