Visst finns det dagar som jag kan vara snäll



Igår blev det en trippis till stan för lunch med lillasyster som jobbade i Kungsan. Blev bjuden på mat, valde thai. Kyckling med cashewnötter och ris. Mumsmums! Träffade även på min moster med man och kusiner. Såg dom på lite längre håll och sprang i kapp. Tihihih....!! Gick en sväng förbi slottet också och kollade in allt som skulle hända där omkring. På kvällen sen kom Arilda och frågade om vi ville ha "Panpange". De skulle inviga sin nya altan som dom kämpat med i helgen, så det fick bli mitt lilla firande av nationaldagen.

Idag har jag bockat av min lilla minilista på saker och ting som jag skulle göra, sen mötte jag Lise på tåget som ville ha sällis till Jakan. Köpte mig en tubtopp, som är bra att ha i sommar till kjol osv. Nu har vi just kollat på "Trubbel i Paradiset", helt okej film. Imorgon ska jag städa mitt rum, sen iväg för att hämta N. Sov så gott! ♥ - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0