Mina senaste dagar

I onsdags så hade jag en riktig segdag, så har inte sp mycket att berätta om den faktiskt. I torsdags hämtade jag N som vanligt, sen så framkallade jag lite bilder. Hämtade även bilderna från min engångskamera, åå, de var så härliga att titta på :D Hihihih.... På kvällen bestämde sen Lise mat för att hon hade haft skolavslutning, blev hömtamat - Thai. MUMMMS!
Idag har jag varit med min söta vän Jessica. Ätit god ceasarsallad, pratat stunt och spelat spel. En perfekt regnig dag. Spel är nog bland det bästa som finns. Jag gillar därför just regniga dagar ibland ;) Hihihihi
Kvällen har spenderats framför Tv med familjen och en skål godis. Lise blev så sugen, så jag , mammsi och Lise åkte upp till Hemköp och köpte oss lite gott. Nu ligger jag i min säng på en temurmadrass som jag ska provsova på. Tror att jag kommer sova rikigt bra faktiskt. Hoppas ni har haft en bra fredag, oavsett om ni har haft mysig hemmakväll eller är mitt inne i en galen festnatt ;) - H ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0