Två brända köttbitar

Slängde iväg ett sms till Isabelle imorse och frågade om vi skulle ner och lägga oss på bryggan och sola & bada. Fick ett "ja" som svar. Härligt! Cyklade på varsin cykle upp till Hemköp och köpte oss lite frukt och yoghurt. Rullade sen ner till bårbryggan med vindet i håret. Mycket härligt! Solen gömde sig lite bakom stömolnen på himmlen. Trots att jag var insmörjd brände jag mig rejält! Och så även Isabelle. Vi är som rubriker talar - två brända köttbitar. Ryggen är jätteröd och mina ben blev så brända att de nu är alldelles torra. Tänk er elefanthud, ungefär så ser dom ut. Inge roligt alls! Får nog bada mina elefantben imorgon i badkaret och sedan skrubba bort allting. Elefantben är ingetnting för mig känner jag. Dagen har i alla fall varit väldigt mysig. Varm och mysig. Bad och sol. Musik och frukt. Middag med pappa från Francos nere vid båten till middag. Sallad ♥ Hem sen för att komma in i skuggan, klarade inte av solen längre.

Ringde min vän Lisa nu på kvällen. Så glad jag blev. Lisa får en verkligen att le. En riktig góbit! Kom fran till att jag ska drömma om Björn Skift i natt, så nu måste jag tänka mycket på honom så att jag lyckas drömma om honom, hihih....

Hoppas på att kuna somna, har smörjt mig med Aloe Vera, så det känns lite bättre :) Sov så gott nu allihop!- H

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

DU gör mig glad! På ett nästan sorgligt sätt, för ibland saknar jag dig så. Men det är det värt ;) Tänk om jag kommer till Uppsala i höst.. Då blir vi ju typ grannar! Nästan.

Och du - Francos har väl till och med jag varit på? :D



Godnatt föredetta elefantben! Förresten, Björn SkifS heter han. Inte Skift, haha. Sötnos.

2010-07-06 @ 00:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0