Premiär

Hej hej hej hej
Igår var det svårt att dra sig iväg för att hämta N, hade en sån skön förmddag i solen, sen låg Lisis och mamma kvar när jag gick. Orättvist! Var helt okej när jag kom in, hade minipicknick med N  i Humlan. Åkte förbi ett och annat flak, men lilla N började bara att gråta. Han blev rädd, men icke jag! Fick sånna flaschbacks från förra året, då det var mitt studentår. Härliga minnen!
När jag hade slutat blev jag upphämtad med båten nere i Kallhäll, blev premiärtur för i år. En riktigt mysig och härlig kväll!  Nu ska jag hoppa in i duschen och pigga upp mig lite, att se ut som ett levadnde lik är ingen hit måste jag säga!

//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0