Mumsar i mig blåbärsyoghurt

Låg kvar i sängen lite längre än tänkt idag, fast det var skönt ! Hihihihi.... Städade lite, men ska fortsätta imorgon. La mig i solen en lite stund istället, men det var verkligen en LITEN stund. Åkte ner till station lite tidigare än jag behövde för jag skulle fixa en ny hemmanyckel. På station sen träffade jag på mina fina väl Evelina. Hon är verkligen fin hon. Ett rikigt kex faktiskt! ♥

Nu håller jag på att fixa och sortera bilder på min dator, det ligger så huller om buller. Men nu ska det bli ordning, sen ska de in i externa hårddisken. Där är de säkrare hoppas jag än på min dator.

Just ja, idag lämnade jag in engångskameran från studenten förra året, är hon mest bilder från flaket, hoppas på att det blir några bilder, engångskameror är väl ingen hitt annars ;) På fredag är bilderna klara. Om det blir några bilder så ska det bli väldigt kul att se :D - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0