Jag hatar att jag älskar dig,

Hej alla ni, mina 10 000 läsare. Hoppas ni haft en bra dag, det har jag! Blev min färgglada långklänning idag. Jessica tyckte den var fin. Jag gillar den också. ÄLSKA LÅNGKLÄNNING! Fick tag i en fin, mycket fin present till vår vän Josefin inne i staden. Nu hoppas vi att hon blir glad. Det måste hon bli, annars blir vi ledsna. Och det vore ju inte skärskilt kul tycker jag. Ledsen vill man inte vara. Jag fick själv med mig lite saker hem också, bl a några par hörhången, en blus från H&M (den vara på REA, då är det okej), sen en jättefin kofta från ZARA. Kunde inte låta bli, min hjärna vägrade säga nej, och mitt hjärta bultade alldelles för snabbt och högt för den. Okej, nu överdriver jag, men ni fattar. Den är alltså väldigt fin. Den har små rosetter på sig, och ni som känner mig, vet min dragningskraft till dessa små sötsaker. Rosetter i mängder, så lyder min melodi ;) Nej, nu ska jag nog joina kudden min, mina ögon går snart i kors tror jag. Ska bara dricka vatten först. Jag är AAAStörstig och kommer nog hälla i mig flera liter vatten känns det som. Är nog lika bra att springa på toa innan jag somnar en extra gång också ;)Puss och godnattis! - H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0