Helgen

Hade mysdag med Evgulle i lördags. Pratade, åt pasta, och kollade planerade lite saker. Har sagt det förut, men säger det igen: min vän är så otroligt fin, jättejättefin till och med! Hjärta till dig!♥
På kvällen var jag bara hemma också. Jag, mamma och Lise spelade "farmor". Rikigt roligt! HAHAH, var så kul när vi skulle skriva ett killnamn på D, och mamma skriver Darin. haha, av alla namn så skriver hon Darin. Hur kul?!

Idag har jag städat och skrurat hela badrummet så nu luktar hela badrummet + jag klor. Mamma blev glad över min insats, så det var ju bra, tihih.... Har även rensat ut lite t-shirtar och övriga kläder som längre inte används. Tycker det är otroligt svårt att göra sig av med kläder. Jag tänker liksom att "det här kan jag ju kankse använda någongång om jag är sjuk eller under någon varmare tröja. Om jag bara är hemma osv." Sen tycker jag det känns så elakt att slänga något som jag har fått. Det är det svåraste! Usch, jag tänker att någon då har slösat pengar på mig, som sen inte används. Nu har jag i alla fall lyckats bli av med lite saker, känns faktiskt lite skönt :)
Nu ikväll har vi varit på studentmottagning hos Calle och Marcus. De tog studenten uppe i Sollefteå, efetr att ha gått på skidgymnasium, så vi var på deras gemensamma mottagning idag istället. Lite lågt att åka upp ändå di annars. Imorgon kommer Arilda hit på kvällen, vi ska vara barnvakt och hon ska sova över. Mys ♥ - H




Kommentarer
Postat av: iss

Gbg 08:

- Evelinas "dödsfall" på marken och utslagna tand

- Iss och Helle som tänkte sova i ett tält med tvättmaskin då de blev utlåsta.

- Josses hemfärd helt själv då spårvagnarna ej gick (?)

- Rebeccas borttappade legg.. haha



KÄRLEK <3

2010-06-14 @ 11:25:52
URL: http://jouper.blogg.se/
Postat av: Helene

För att inte glömma vår modevisningen, vakten som gick på mig eller att Rebecca också tappade bort sin plånbok. HAHAH,! kärlek. Verkligen kärlek <3

2010-06-16 @ 23:06:09
URL: http://helenehagstroms.blogg.se/
Postat av: danni

helene väljer du vänner efter hårfärg hahah? :D <3

2010-06-28 @ 10:59:04
Postat av: Anonym

hahaha, såklart, gör inte du? Du har ju samma hårfärg som mig, annars hade jag knappast varit din vän. Blondiner, annars får de va ;)

2010-06-28 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0