Grattis till er studenter!!

Igår var jag och Isabelle och fixade en studentpresent till Emilie. På vägen hem åkte det förbi oss ett antal sudentflak. Jag trodde jag skulle få värtsa suget på att själv stå där uppe, men det fick jag faktiskt inte. Kände i stället deras frihet och glädje! Jag och Isabelle tog oss sen hem till Emilie, för att gratulera henne till studenten. Hon var så fin, min vän ♥. Stort grattis till dig Emilie! Mam och pap hämtade mig sedan där och vi drog vidare till Jocke, som även han tog studenten! Stort grattis även till honom. Härlig sommarkväll, med glada studenter, minns så väl allting! Stupande i säng vid tolv, då var jag trött! Idag har jag bara segat runt hemma, en dag som inte kommer vara vid något större minne om några månader.

Önskar att jag tagit mer bilder igår, men det gjorde jag ej. Tyvärr....
Detta var den enda



//Helene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0