Fina dagar

Har de senaste dagarna haft några sköna dagar. I tisdags solade jag lite med Lise på förmiddagen, sen åkte jag in till stan och hämtade N. Vi mötte sedan upp Evelina, gick och handlade lite småplock, sen satte vi oss i Humlan och njöt. Evelina skulle iväg sen, då gick jag och N å gungade. Vid åtta sen åkte jag och Lise till Kista för att kolla på Sex and the city! Bra tycker jag! Bättre än förra tycker jag. Var hemma sen efter halv ett nångång, då stupade vi i säng! Mystisdag som innehöll flera härliga saker!

Igår åkte jag och Lise ner till båten när vi vaknade, la oss på den nya bryggan för att njuta av solen ett tag. Var tvungen att åka för att hämta N sen, så det blev inte en så lång tid i solen, men härlig ändå! Packade sen lite under kvällen, gick å la mig, sen vakande jag vid 6 imorse! Av mig själv! Helt otroligt faktiskt! L¨g kvar till sju, sne gick jag upp för frukost. Var döhungrig! Nu är vi snart på väg. Ska åka här ifrån vid halv två, då blir det Tyskland några dagar! Nu ska jag stänga min väska, och se att jag har allt. Pussss - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0