EV ♥

♥Hej.Hej.Hej.
Jag har tappat bloggningen lite. Fast är nog inte ensam, såhär i sommartider ;)


I måndags fortsatte jag lite av mitt fixande här hemma. Sen åkte jag och storhandlade. Inte illa ;D När jag kom hem var sötungen Arilda här. Hon var här under hela kvällen, sen sov hon kvar, då vi skulle vara barnvakt. Vi bakade bröd och grejer tillsammans. Mys! La mig och läste i en broshyr om Vimmerby för henne, haha, det var hon själv som valde! Jag somnade nog före henne när vi släckt, duktig tjej ;)

Igår var jag uppe vid sju med Arilda som skulle iväg till Dagis å så. Kände gruset i ögonen, ingen pigg tjej här inte! Åkte till Lidingö till halv tolv, för att fixa håret. Underbart att få ljusa upp det lite. Utväxt är ingen hitt! Klippte migt också, vill klippa mer, men jag vågar I N T E, hur feeg kan man vara?! Klippte iaf det som behövdes, och det syns att det försvunnit en del, men det är skönt ändå. Var rätt tunt längts ner. Kusiner kom förbi salongen sen, så gick jag, moster och kusiner och åt lunch. Ceasarsallad flr min del. Jag älskar det! Tack snälla moster för fixningen av håret samt lunchen! Hämtade N vid vanliga tiden. Sen åkte jag med honom till Kungsträdgården och träffade Ev en sväng. Tog en milkshake på MAX. Gick runt en kortis i parken, sen frös vi så, då skildes vi åt, och jag gick hem till N.
Ev kom förbi på kvällen sen också, skulle kollat film, men fick inte igång dvdn. Jag är så otroligt otekniskt. Skulle verkligen vilja kunna lite mer, men vi hade det väldigt mysigt ändå. Låg och pratade om alla möjliga konstiga saker långt in på småtimmarna. Skrattde och hade oss. Min vän sov kvar sen, kändes inte rätt att låta henne ta sig hem själv mitt i natten, men mys var väl de. Somnade ute i gäststugan när solen nästan var påväg upp igen, under varsitt duntäcke. ♥

Idag har jag hämtat N igen, vi bytte dag denne vecka. Efter jobbet åkte jag direkt ner till båten där en sallad från Francos väntade tillsammans med min fina familj.

Imorgon ska jag in till stan igen, men denna gång med två söta tjejer. Det blir nog en bra dag hoppas jag :) ♥ - H


Stockholms skärgård 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0