Det var en gång en prins, en prinssessa och en McFlurry


¨
Min helg har varit en bra helg. Vi var ju på studentmottagning i fredags hos Malin, som gått påskidgymnasium. Var kul att se flera gamla skiåkare som amn inte sett på väldigt länge. Vi blev kvar till strax efter ett, då körde jag hem.

I lördags väckte mamma mig och sa "idag är det princessbröllop", ihihih.... har faktiskt sett fram emot att se det, så jag satt vid TV:n en ganska stor del av dagen, från halv tre fram till middagen. Victoria var ju stålande vacker, tycker verkligen dom är fina tillsammans. Vill hälsa dom ett jättestort grattis! Vi firade här hemma med McMlurry (hahah) framför TVn, ver mest jag coh min lilla mamma som var speciellt intresserade. Lise tröttnade och pappa var så trött att han somnade efter gårdagen. Vid sjutiden sen skulle vi till Josse och fira att hon fyllt 20. Hoppas och tror att hon gillade vår present. Verkade i alla fall så. Jag, Jessica och Evelina följde inte med ut, vi gick hem till EV och kollade på slutet av bröllopet. Daneiles tal var jättefint! Senare kom Lise till Ev, sen gick vi hem tillsammans.

Sov ut idag, sen åkte jag ner till Båtmacken. Skulle lära mig de nya rutinerna och så. Kände mig lite ringrostig i början, men är ganska lätt att lära. Slutade vid halv tre sen, blev en kortisdag. Nu väntar jag på att min pappa och min lillasyster ska komma hem från landet där de har varit och lämnat vå katt Felicia, som brukar "bo" där under sommaren. Jag ska iväg till Lidingö och på middag hos mormor, möter upp mamma där också. Ha en fortsatt bra söndag och hoppas ni får ett gott avslut på er helg! - H


Foto: Suvad Mrkonjic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0