Debuten!

Är, och kommer alltid vara lika bra


Igår sov jag länge = skönt. Jag fixade i ordning mig och åkte sedan å hämtade min lilla vän N. Mös som vi brukar göra i Humlegården, sedan gick vi hem och åt mellanmål. Mamma kom med goda nyheter när jag kom hem; min paket har kommit! Kilade ner till Posten och hömtade mitt efterlägtade paket och min nya mobil. Har sakant så att lyssn apå musik när jag åker och jobbar osv, nu ska det bli ändring! Lise och Love hjälpte mig få igång min nya lilla sötsak, sen somnade jag gott å vaknade av ett sms med ett leende (enligt min mammsi).
Mamma har varit ledig idag och ja likaså. Vi åkte till Jakis, hon för att träna och jag för fixa några nödvändigheter som ögonfransböjare b la. Men även för att inviga S-ystemet! Hihiho, jag var ju riktigt neervöös! HAHA, men det gick finfint! Så nu har jag gjort min debut där ;) Lise mötte sen upp oss i Jakan och vi åkte till outlet, jag skulle kolla på några skålar till min lilla samlig (som faktiskt börjar bygga på sig och bli ganska stor). Jag köpte mig 8 stycken. Jättefina är dom! Har även två större skålar och ett stort fat, fint när det hör ihop!

Nu har jag just betalt några saker jag vunnit på tradera. Imorgon blir det att bättra på brännan (eller den blivande brännan, är vitare än vitaste vitt för tillfället) på förmiddagen sen hämtning av N! Pusss och sov så gott ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0