Babyshower

När Sanne kom igår åt vi lite grann allihop, sen tog vi oss en lite kort promenad ner till båten och tillbaka. Var båda ganska trötta, så gick å la oss när vi kom hem. La oss ute i gäststugan och snackade lite, samt kollade på några ganska fula bilder på oss som vi tog i vintras, hahah, fick sig några härliga skratt- sedan somnade vi. Vakande av klockan men sov ett tag till, gick upp vid elva. Vi tyckte det var lite för mnolnligt för sol och bad - vi tog bilen till Stinsen istället ;) Kollade runt lite men hittade inte så mycket. Fast ett par söta knästrumpor fick fälja med mig hem :) Molnen hade ju lyckats flytta när vi var fäördiga i gallerian, så då köpte vi oss en varsin sallad, åkte hem, packade ner bikini och tog en varsin cykel för att åka ner och bada en liten sväng. Sanne hade inte speciellt lätt att komma i, jag fick dra i henne. Den lilla bruna badkrukan!

Egentligen skulle Sanne ha varit kvar någon/några nätter till, men nu var hon tyungen att åka hem till Järvsö lite tidigare tyvärr. Får planera en helg då jag kan komma upp!

Ikväll hade vi lite "mini" babyshower för Emilie. Vi blev inte så många till slut, men jag, Evelina, Rebeccca och Emilie hade en mysig liten stund. Klippte snöre för hur långt vi trodde hon hade i omkrets runt magen, gissade ankomstdatum, längd, vikt, osv osv för lille Alvin. Sen hade vi köpt lite presenter. Kläder, nappflaska, nappar, vänta-barn-tidning, dessertpure, blöjor, strumpor och lite så. Fika med bullar, iste och bigaråer. En mysig kväll helt enkelt. Ska verkligen bli kul att se hur Alvin ser ut. Tänk att det ligger ett barn i Emilies mage. Så sött, men ändå sjukt. Ett barn i en mage?! Tänk att den ligger där inne och mår så bra. Häftigt faktikst!

Nej, nu har klockan blivit alldelles för mycket. Imorgon måste jag upp i hyffsad tid. Ska på massage vid 12.00, sen på frans och- brynfärgning samt plockninga av bryn. Där efter ska jag iväg och ta hand om N. Sov så gott! - H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0