Myselimys

Igår hade jag, Isabelle och Emilie poolhäng hos Emilie. Satt i solen, och åt melon gjorde vi också. Sommaren är väl allt bra härlig! Jag och Isabelle försökte få lite kontakt med lille Alvin, men lyckades inte speciellt bra. Tycker han borde sparka och visa att han tycker om mig ;) Hihih.... I stort sug av glass i värmen åkte vi sedan upp till Donken och köpte oss en varsin McFlurry! Dajm med kolasås, mumsmums!

 


Middag åt jag tillsammans med mamma, hennes kopisar och Lise. Ceasarsallad. Bästa som finns typ! Mötte upp Isabelle på Hemis sen, köpte oss lite gott, sen gick vi ner till bryggan vid bonäsbadet och satte oss med filtar och grejer. Satt och pratade till efter midnatt, då skiljdes vi åt olika hll på varsin cykel. Kom i säng vid halv tre tror jag. Satt uppe med mamma och dom och lyssnade på tanttjatterett tag innan sängen kallade. Hoppas jag orkar hela kvällen med jobb. Jobbar mellan 13.00- ca 23, 24 tiden. Usch säger jag bara! - H





Tack för en mysig kväll vännen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0