22 milimeter regn, Jag lever!

- Jag lever! Det trodde jag inte efter nattens åskoväder! Var nog det värsta oväder jag varit med om under mina 20 år. Det kändes som om att någon stod i vårt rum och tände å släckte en lampa hela natten för att det blixtrade så hemskt. När vi kom ut i morse hade flera grenar från träd gått av och några träd delats på mitten. Men något ännu värre var att här i närheten av oss brann ett hus, ett garage och ett förråd upp/ned under natten. Jösses alltså! Tur i alla fall att vi klarade oss genom natten utan några större skador. Jag drog ut alla kontakter i vårt rum, ville vara på den säkra sidan ;) Nu ska jag sova- Imorgon är en ny dag här i Värmland. Puss och godnatt! -H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0